Listing 1 - 10 of 1124 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Education --- Evaluation.
Choose an application
This book introduces findings that should lead to deeper understanding of the profession of a teacher and also to evaluation or self- evaluation of one’s teaching. Deals with different roles of a teacher, such as teacher as a creator of an educational environment, teacher as a diagnostician and self- diagnostician, and a reflective teacher. The main topics are mentoring, teaching strategies supporting differentiation and individual approach in teaching and assessing pupil’s achievement and individual development and pedagogical diagnosis in an inclusive class. Of the book is in presenting findings of an reflection realized with participant of the project “Developing personal and professional competences of primary and lower secondary teachers towards a higher quality of education” and experience results.
Choose an application
Offering practical tips and expert answers to topics in dentistry and oral medicine, Dental Secrets, 4th Edition provides an ideal preparation tool for exams, clinical rotations, and board certification. A concise, illustrated Q & A format covers key areas such as oral pathology and radiology, periodontology, endodontics, restorative dentistry, prosthodontics, orthodontics, infection control, and oral and maxillofacial surgery. Written by Stephen Sonis and a team of expert contributors, this mini-reference makes it easier to prepare for real-world clinical scenarios and review for the NBDE and other certification exams.
Choose an application
La formation à l'évaluation et à l'autoévaluation représente aujourd'hui un enjeu important dans les apprentissages des élèves, mais aussi au niveau de la formation professionnelle. On constate toutefois que très peu de recherches et d'études se sont interrogées sur les manières de former les apprenants au développement de compétences évaluatives ou autoévaluation. Quels sont les espaces dévolus à cette formation ? Quelles sont les conditions qu'il conviendrait de prendre en compte ? En quoi dépendent-ils des contextes, des niveaux de formation ? Quels bénéfices est-il possible d'en retirer ? Quels écueils faudrait-il éviter ? Les contributeurs de l'ouvrage proposent des réponses qui s'entrecroisent et qui traversent la problématique au niveau des contenus à aborder, des impacts sur les apprentissages ou la formation professionnelle, de la nature des étayages à mettre en place. L'ouvrage permet ainsi de traiter la thématique sous plusieurs angles tels que l'expérimentation de dispositifs de formation et d'analyse de pratiques, leurs effets et enjeux qu'ils supposent ; la conception d'outils permettant de développer la compétence à évaluer et à s'autoévaluer, et leur apport dans l'émergence d'une culture et d'une éthique de l'évaluation ; l'analyse des manières de s'approprier cette compétence et des terrains divers et propices à ce développement.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Electronic cigarettes --- Excise tax --- Tobacco --- Taxation --- Evaluation. --- Evaluation. --- Taxation --- Evaluation.
Choose an application
Évaluation --- Parlements --- Politique publique --- Évaluation --- Évaluation --- Évaluation.
Choose an application
Rumble strips --- Rumble strips --- Rumble strips --- Evaluation. --- Evaluation. --- Evaluation.
Choose an application
Telecommunication systems --- Computer systems --- Computer networks --- Evaluation --- Evaluation --- Evaluation
Listing 1 - 10 of 1124 | << page >> |
Sort by
|